Pages

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Thursday, June 22, 2017

5 SEBAB PERMOHONAN REFINANCE TAK LEPAS



Berikut adalah permohonan yang kami tidak buat buat masa ini :

Ada tunggakan lebih dari 1 bulan.
Ada masalah CCRIS atau CTOS.
Hartanah di luar Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan.
Jumlah pembiayaan semula kurang RM 150,000.
Rumah kos rendah iaitu keluasan kurang daripada 650 kps.

#1. Info Penting
Dapatkan maklumat terkini berkenaan pinjaman seperti baki pinjaman terkini, kadar interest, penalti sekiranya ada.

Sediakan maklumat berkenaan rumah seperti alamat penuh, luas tanah, luas bangunan, detail renovation serta kos.

Prosedur Refinance Rumah @ Pembiayaan Semula

Berikut adalah permohonan yang kami tidak buat buat masa ini :

Ada tunggakan lebih dari 1 bulan.
Ada masalah CCRIS atau CTOS.
Hartanah di luar Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan.
Jumlah pembiayaan semula kurang RM 150,000.
Rumah kos rendah iaitu keluasan kurang daripada 650 kps.

#1. Info Penting
Dapatkan maklumat terkini berkenaan pinjaman seperti baki pinjaman terkini, kadar interest, penalti sekiranya ada.

Sediakan maklumat berkenaan rumah seperti alamat penuh, luas tanah, luas bangunan, detail renovation serta kos.

#2. Borang Permohonan
Isi Borang Refinance.

Borang Refinance
#3. Dokumen
Sediakan salinan dokumen. detail

#4. Analisa Awal
Analisa awal dan dapatkan harga pasaran semasa.

#5. Proses Bank
Isi borang permohonan pembiayaan bank dan serahkan dokumen berkaitan. Pegawai bank akan proses permohonan dan seterusnya tunggu kelulusan.

Konsultasi Percuma
Perlukan Nasihat Runding Kewangan Hartanah
Insuran Takaful, Medikal Kad
Sila Hubungi Nasri 019 370 2629

2 comments:

  1. BERITA BAIK

    Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
    Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
    Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
    Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
    Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
    Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
    (3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
    Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
    E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

    Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
    Pertubuhan diri sendiri
    Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
    Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
    48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

    Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
    Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
    Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji

    ReplyDelete
  2. Nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
    E-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
    Puan Rebecca Walker (rebeccawalker700@gmail.com)
    Nama saya Puan Parwati Dudi, saya seorang wanita bisnis dari Indonesia saya kalah tetapi 20 juta rupiah Indonesia kepada peminjam pinjaman palsu dan toko saya dekat dan saya kehilangan harapan dalam kehidupan pada hari ini yang setia ketika saya melalui internet saya melihat kesaksian dalam talian tentang rakan yang mendapat pinjaman `dari Puan Rebecca Walker. Saya diberitahu bahawa dia adalah seorang ibu yang jujur, jadi saya memohon pinjaman 100 juta rupiah Indonesia dari ibu sehingga setelah proses pinjaman, pinjaman saya dipindahkan ke rekening bank saya dan hari ini, saya memiliki toko yang menjalankan perniagaan saya dan hari ini saya telah melunaskan hutang saya, terima kasih kepada Ibu Rebecca Walker dia adalah seorang ibu yang baik. Jadi saya berjanji untuk memberi keterangan dan berkongsi berita baik saya setiap hari dan anda juga boleh menghubungi e-mel ibu (rebeccawalker700@gmail.com)
    jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Rebecca Walker, anda sangat bebas untuk menghubungi saya di nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dia dan melindunginya kerana dia adalah orang yang baik.

    ReplyDelete