Pages

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Monday, February 13, 2017

Kewangan & Pelaburan Dalam Refinance Rumah




Ok. Kali ini saya ingin kongsikan cara-cara refinance rumah atau kata lain gadai rumah yang dibeli kepada bank baharu@ jika rumah telah menjadi hak anda dan anda akan gadai  ke bank.

Sebelum ke bank untuk mendapatkan borang-borang.
Sediakan:
1. Slip gaji
2. Salinan Geran rumah
3. Salinan IC


Berjumpa dengan pegawai perunding di bank berkenaan, tanya:-

1. Interest paling rendah yang boleh ditawarkan.
2. Tempoh proses permohonan
3. Kos-kos yang terlibat. Terdapat bank yang tidak mengenakan kos pemprosesan. Kos adalah berbeza jika rumah telah habis bayar dan juga rumah yang masih ada hutang bank. Kos penilai dan juga yuran guaman akan dikenakan juga jiak anda refinance rumah.
4. Sekiranya anda ingin menggunakan wang bank (hasil refinance), maklumkan kepada pegawai untuk upkan loan anda bagi menampung kos-kos berkenaan. [Bergantung pada kelayakan anda].
5. Pegawai  akan bertanya harga semasa rumah anda@ beliau akan hubungi penilai bank untuk dapatkan anggaran. Jika anda telah mengetahui nilai semasa ia akan membantu pegawai perunding menyatakan interest yang lebih tepat. Selain reputasi kewangan anda, kadar interest juga dipengaruhi oleh nilai hartanah. Sesetengah bank menawarkan interest lebih rendah jika hartanah bernilai RM500K ke atas  dan sebagainya.

Penting untuk anda berjumpa dengan sekurang-kurangnya 5 pegawai perunding dari bank yang berbeza. Lagi banyak lagi bagus dan bandingkan bank yang paling menguntungkan anda. Jika anda merujuk 5 bank dan anda boleh menghantar kepada 3 terbaik.

Dokumen-dokumen yang diperlukan bersama borang yang dihantar.

1. BORANG Permohonan -sesetengah bank memerlukan pengesahan majikan pada borang.
2. Slip gaji 3 bulan terkini
3. Salinan geran rumah
4. Salinan IC
5. Penyata bank gaji anda masuk.(3-6 bulan bergantung kepada bank).
6. Surat Pengesahan Majikan yang mengandungi gaji, status, tempoh perkhidmatan dan tarikh pencen.
7. Penyata bank-bank lain yang 'ada duit" sebagai dokumen sokongan walaupun baki gaji anda BESAR.
8. Lampirkan bukti-bukti pelaburan yang ada seperti sewaan rumah/kedai, pelaburan di unit amanah, pelaburan simpanan tetap dan lain-lain.

Penting. Sekiranyanya ingin membuat personal loan/refinance rumah, elakkan memohon kad kredit dalam waktu terdekat.

Cukupkan?..Sekadar perkongsian untuk semua pengunjung blog saya. Harap ianya dapat memberi manfaat. Ilmu dan pengalaman untuk dikongsi agar sentiasa mendapat kebaikan berterusan.

Moralnya walaupun berkali-kali pegawai perunding memaklumkan bahawa cukup dokumen yang diminta sahaja kerana baki gaji sudah mencukupi tetapi DOKUMEN SOKONGAN tetap membantu!..Dalam ekonomi sekarang pihak bank amat teliti dalam memberi pinjaman walaupun pinjaman bercagar.



Konsultasi Percuma
Perlukan Nasihat Runding Kewangan Hartanah
Insuran Takaful, Medikal Kad
Sila Hubungi Nasri 019 370 2629

23 comments:

  1. Kami adalah Organisasi Kristian yang dibentuk untuk membantu orang yang memerlukan bantuan, seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda menghadapi kesulitan kewangan atau anda berada dalam kekacauan kewangan, dan anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri. Kami adalah firma pinjaman swasta yang menyediakan semua jenis pinjaman / pembiayaan untuk semua yang ingin mendapatkan bantuan kewangan. Atau anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank tempatan, kerana Alkitab mengatakan "" Lukas 11:10 Setiap orang yang meminta menerima; Dia yang mencari mencari; Dan kepada orang yang mengetuk, pintu akan dibuka "jadi jangan biarkan peluang ini melewati kamu kerana Yesus adalah hari yang sama, hari ini dan selama-lamanya lagi. Tolong ini adalah untuk berfikiran serius dan Tuhan takut kepada Orang-orang, akan berada di sini untuk membantu mereka Yang memerlukan bantuan ..
    Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut di
    (SANCHEZLOANFIRM@GMAIL.COM)

    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN

    Nama pemohon:
    Negara:
    Tujuan pinjaman:
    Telefon:
    Jumlah diperlukan:
    Tempoh Pinjaman:.
    E-mel kepada kami borang yang telah diisi
    (SANCHEZLOANFIRM@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  2. Kami adalah Organisasi Kristian yang dibentuk untuk membantu orang yang memerlukan bantuan, seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda menghadapi kesulitan kewangan atau anda berada dalam kekacauan kewangan, dan anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri. Kami adalah firma pinjaman swasta yang menyediakan semua jenis pinjaman / pembiayaan untuk semua yang ingin mendapatkan bantuan kewangan. Atau anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank tempatan, kerana Alkitab mengatakan "" Lukas 11:10 Setiap orang yang meminta menerima; Dia yang mencari mencari; Dan kepada orang yang mengetuk, pintu akan dibuka "jadi jangan biarkan peluang ini melewati kamu kerana Yesus adalah hari yang sama, hari ini dan selama-lamanya lagi. Tolong ini adalah untuk berfikiran serius dan Tuhan takut kepada Orang-orang, akan berada di sini untuk membantu mereka Yang memerlukan bantuan ..
    Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut di
    (SANCHEZLOANFIRM@GMAIL.COM)

    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN

    Nama pemohon:
    Negara:
    Tujuan pinjaman:
    Telefon:
    Jumlah diperlukan:
    Tempoh Pinjaman:.
    E-mel kepada kami borang yang telah diisi
    (SANCHEZLOANFIRM@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  3. Selamat datang ke FINANCE LEONARDO DORA sebuah syarikat pinjaman yang didaftarkan, yang menyediakan pinjaman untuk membantu kehidupan. Anda amat memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda, atau anda memerlukan pinjaman untuk perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Anda perlu pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda mencari lebih banyak lagi, kerana kami berada di sini untuk membuat kesulitan kewangan anda sesuatu yang lalu. Kami telah membantu orang-orang yang memerlukan bantuan kewangan yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, memberi pinjaman untuk kadar faedah hanya 2%, Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu kami menyediakan sokongan dan penerima yang boleh dipercayai, dan akan bersedia untuk memberi pinjaman. Jadi, sila hubungi kami hari ini (leonardodorafinance@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Inilah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan bunga 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (mariafernandafinancial@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Inilah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan bunga 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (mariafernandafinancial@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Mrs.ESTHER ALVARADO, seorang pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan, Kami menawarkan semua jenis pinjaman dengan cepat dan mudah, pinjaman peribadi, kereta, pinjaman, rumah, pinjaman, pelajar, pinjaman, pinjaman komersial, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang dan banyak lagi, Adakah anda telah ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Lihatlah lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat.Tiada kredit diperlukan, 100% dijamin, Hubungi kami hari ini dan anda akan senang melakukannya kerana kami berada di sini untuk menyelesaikan semua masalah kewangan anda.

    Hantarkan e-mel kepada kami: (estheralvaradoloanfirm@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  7. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman yang disatukan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda dari masa lalu !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (rumanajloanfirm@gmail.com)

    APLIKASI DATA

    1) nama ...........................
    2) Negara .......................
    3) Alamat ......................
    4) Gender ........................
    5) status perkahwinan .............
    6) Kerja ................
    7) Nombor Telefon ...........
    8) kedudukan di tempat kerja .....
    9) pendapatan bulanan ....................
    10) jumlah pinjaman .........
    11) tempoh pinjaman .....
    12) Tujuan pinjaman ..................
    13) Tarikh lahir ........................

    ReplyDelete
  8. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Ivan Aleksandra, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang terkemuka telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Pernahkah anda ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Lihatlah lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang, syarikat dan masyarakat dengan cara, terma dan syarat yang jelas dan difahami. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kami: (ivanaleksandraloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. TAWARAN PINJAMAN UNTUK SEMUA (MEMOHON SEKARANG)

    Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda dalam apa-apa tekanan kewangan? adakah anda perlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai pendapatan yang rendah dan sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank tempatan dan institusi kewangan lain? Jawapannya ada di sini, Firma Pinjaman Christiana Anderson adalah jawapannya. Kami menawarkan;

    a) pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan.
    b) Permulaan dan pendidikan perniagaan.
    c) penyatuan hutang.
    d) Pinjaman Keras Wang.

    Walau bagaimanapun, kaedah kami menawarkan kemungkinan untuk menunjukkan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu untuk menyelesaikan pembayaran balik pinjaman dengan kadar faedah sebanyak 2%. Ini memberi peluang kepada anda untuk mendapatkan wang yang anda perlukan. Calon-calon yang berminat perlu menghubungi kami melalui e-mel: matildablakeloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
    Saya tidak pernah fikir saya akan berjumpa dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
    Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang tertinggal dalam pinjaman.
    Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
    jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman yang disatukan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda dari masa lalu !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (rumanajloanfirm@gmail.com)

    APLIKASI DATA

    1) nama ...........................
    2) Negara .......................
    3) Alamat ......................
    4) Gender ........................
    5) status perkahwinan .............
    6) Kerja ................
    7) Nombor Telefon ...........
    8) kedudukan di tempat kerja .....
    9) pendapatan bulanan ....................
    10) jumlah pinjaman .........
    11) tempoh pinjaman .....
    12) Tujuan pinjaman ..................
    13) Tarikh lahir ........................

    ReplyDelete
  12. Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
    Saya tidak pernah fikir saya akan berjumpa dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
    Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang yang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya telah cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang ditinggalkan pada pinjaman.
    Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
    jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih merupakan yang benar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat seorang kawan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete
  14. Bismillah
    Nama saya Ramuna Mohammad, saya ingin menggunakan media ini untuk memberi keterangan mengenai bagaimana Allah telah membantu saya dalam hidup saya, saya seorang wanita miskin, saya telah mengalami hutang, kehidupan menjadi tidak tertanggung bagi saya kerana saya cuba mendapatkan pinjaman daripada firma yang berlainan dan bank dan mereka semua gagal saya, saya mendapat scammed dan ditolak, saya alomost menyerah dalam hidup, sehingga saya dapat melihat kesaksian Puan Afizah Abdulwakil, kesaksian bagaimana dia mendapat pinjaman dari syarikat pinjaman (James Althouse Firm Finance) Puan Afizah memberi keterangan bahawa dia mendapat pinjaman daripada James Althouse Finance Firm, saya memikirkannya sejak sekian lama kerana saya tahu ia adalah sukar untuk mencari pemberi pinjaman pinjaman legit dan saya takut telah ditipu sekali lagi, selepas banyak menghubungi saya Puan Afizah ( afizahabdulwakil@gmail.com) dan bertanya kepadanya apakah keterangan itu benar dan dia meyakinkan saya bahawa kesaksiannya tidak lain hanyalah kebenaran, saya harus menghubungi Encik James dan memohon pinjaman yang saya perlukan begitu banyak, saya tidak boleh percaya dia jadi saya bertanya bagaimana dia mendapat tahu tentang Encik James dan dia memberitahu saya melihat kesaksian salah seorang Puan Aiyah Tayfik yang juga mendapat pinjaman dari Encik James dia memberi saya e-melnya (aisyahtaufik23@gmaill.com) untuk menghubungi beliau jika saya mahu yang saya lakukan selepas membuat hubungan dengannya saya mendapati Encik James adalah benar dan dia seorang yang jujur ​​saya menghubungi Encik James dengan e-mel yang mereka berikan saya (jamesalthousefinancefirm@gmail.com) dan saya memohon pinjaman MYR150,000 untuk memulakan perniagaan dan membayar hutang, selepas beberapa saat pinjaman saya telah diluluskan oleh Encik James dan saya mendapat perhatian dari MYR150,000 daripada James Althouse Finance Firma saya sangat gembira, dan saya berterima kasih kepada Allah SWT atas bimbingannya, saya ingin menggesa anda semua yang memerlukan pinjaman harus menghubungi En. James dengan e-mel ini: jamesalthousefinancefirm@gmail.com
    di sini ialah e-mel saya: ramunamohammad23@gmail.com
    Mr.James adalah peminjam pinjaman sah.

    ReplyDelete
  15. SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S
    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN SYARIKAT menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANY hanya pada ini alamat e-mel: gloriasloancompany@gmail.com / Nombor Whataspp: + 1 (267) 527-9742
    PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
    1) Nama penuh: ............
    2) Jantina: .................
    3) Umur: ........................
    4) Negara: .................
    5) Nombor Telefon: ........
    6) Kerja: ..............
    7) Pendapatan: ......
    8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
    9) Tempoh pinjaman: ...............
    10) Alasan pinjaman: ...........
    11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........

    ReplyDelete
  16. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak RM5,000.00 kepada RM5 juta
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    Lebih dari umur 18 tahun
    Transaksi ini 100% selamat untuk semua orang
    Untuk maklumat lanjut tentang kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  17. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak RM5,000.00 kepada RM5 juta
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    Lebih dari umur 18 tahun
    Transaksi ini 100% selamat untuk semua orang
    Untuk maklumat lanjut tentang kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  18. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak RM5,000.00 kepada RM5 juta
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    Lebih dari umur 18 tahun
    Transaksi ini 100% selamat untuk semua orang
    Untuk maklumat lanjut tentang kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  19. Halo, nama saya LAURA ROIS saya ingin berkongsi dengan anda kesaksian yang indah ini, saya mempunyai masalah dengan gadai janji rumah saya dan kereta saya, saya tidak mempunyai wang pada saya
    saya pergi ke bank saya untuk mendapatkan pinjaman sebanyak $ 700,000.00 dari mereka dan mereka menolak saya kerana saya tidak dapat menjimatkan jumlah itu untuk masa yang lama sekarang dan saya tidak mempunyai cagaran yang baik untuk mendapatkan pinjaman saya keliru sehingga saya melihat satu iklan pemberi pinjaman wang TRUST LOAN COMPANY.you boleh mendapatkan upto $ 1000 hingga $ 1 000 000 00

    Saya mendapat pinjaman saya dan saya membuang semua hutang saya dan saya kini gembira.
    Dengan hanya 3% anda boleh gembira seperti saya, mereka memberikan apa-apa jumlah yang anda mahukan
    Hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini: trustfundfinaceservice@gmail.com
    Anda tidak akan menyesalinya.

    ReplyDelete
  20. Halo, nama saya LAURA ROIS saya ingin berkongsi dengan anda kesaksian yang indah ini, saya mempunyai masalah dengan gadai janji rumah saya dan kereta saya, saya tidak mempunyai wang pada saya
    saya pergi ke bank saya untuk mendapatkan pinjaman sebanyak $ 700,000.00 dari mereka dan mereka menolak saya kerana saya tidak dapat menjimatkan jumlah itu untuk masa yang lama sekarang dan saya tidak mempunyai cagaran yang baik untuk mendapatkan pinjaman saya keliru sehingga saya melihat satu iklan pemberi pinjaman wang TRUST LOAN COMPANY.you boleh mendapatkan upto $ 1000 hingga $ 1 000 000 00

    Saya mendapat pinjaman saya dan saya membuang semua hutang saya dan saya kini gembira.
    Dengan hanya 3% anda boleh gembira seperti saya, mereka memberikan apa-apa jumlah yang anda mahukan
    Hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini: trustfundfinaceservice@gmail.com
    Anda tidak akan menyesalinya.

    ReplyDelete
  21. ANDERSON SANCHES | Halo, Adakah anda sedang mencari Undang-undang / Pemberi Pinjaman yang Sah dan Boleh Dipercayai? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk membetulkan perniagaan anda? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dengan terma dan syarat yang jelas dan difahami. Kami membuat pinjaman dari mana-mana jumlah ke mana-mana destinasi jadi hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman segera hari ini. Hantarkan e-mel kepada kami: (andersonsanchesloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  22. Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
    Saya tidak pernah fikir saya akan bertemu dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
    Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang ditinggalkan pada pinjaman.
    Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
    jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Nama saya adalah Puan Ramuna Abd, saya telah cuba mendapatkan pinjaman dari Bank untuk sekarang dan bank telah gagal saya berkali-kali sekarang, saya juga cuba mendapatkan pinjaman secara dalam talian saya bertemu dengan peminjam pinjaman dalam talian yang berjanji untuk memberi Saya mempunyai pinjaman, Tetapi Sayangnya saya mempunyai penipuan wang yang saya miliki, sehingga saya melihat kesaksian Puan Maria Babamore tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Puan Gloria S Loan Company, saya menghubungi dia terlebih dahulu supaya saya dapat memastikan bahawa Puan. Gloria S. tidak mempunyai penipuan seperti peminjam pinjaman lain yang saya jumpai, tetapi saya terkejut
    Puan Gloria S. adalah berwibawa dan boleh dipercayai Saya menghubungi Puan Gloria S. dan memohon pinjaman sebanyak RM200,000.00 untuk pengembalian wang dalam masa dua tahun pada mulanya saya takut untuk tidak ditipu lagi kerana Puan Gloria S. memberi pinjaman di kadar 2% yang sangat rendah, selepas beberapa jam pinjaman saya telah diluluskan dan saya
    Saya mendapat pinjaman sebanyak Rm200,000.00 yang dipindahkan ke akaun saya dari Gloria S. Loan Company. Saya tidak percaya sehingga bank saya memberitahu saya di mana wang itu datang. Saya sangat gembira saya dapat mendapatkan pinjaman dan saya berkata kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberitahu orang ramai tentang perbuatan baik yang dilakukan oleh Puan Gloria S untuk saya dan akan
    Mengesyorkannya kepada mana-mana badan yang mencari pinjaman untuk menghubunginya dengan e-mel ini:
    gloriasloancompany@gmail.com, Whatspp: +1 (267) 527-974 anda juga boleh menghubungi saya dengan e-mel saya:
    Puan Maria Babamore melalui surat mariababamore002@gmail.com dan anda juga boleh menghubungi saya e-mel: abdramuna@gmail.com

    ReplyDelete